Podsumowanie i prezentacja efektów pracy stypendysty z klasy VII a – Bartosza za I semestr roku 2018/19 – „Mazowiecki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych – najlepsza inwestycja w człowieka” . Tytuł projektu: Algorytmika w speedcubingu i programowaniu. Uczeń przygotował grę interaktywną z matematyki w języku programowania Scratch, którą zaprezentował koleżankom i kolegom w klasie IV c wykorzystując tablicę multimedialną. Uczniowie aktywnie uczestniczyli w grze. Zapoznali się też z etapami przygotowywania gry w języku Scratch, którego podstawy znają z lekcji informatyki. Taką formą zajęć stypendysta zachęcał młodsze koleżanki i kolegów do nauki programowania.
Lekcja ze stypendystą – uczniem kl.VII a Bartoszem – „Mazowiecki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych – najlepsza inwestycja w człowieka”
By admin1|
2019-02-28T13:14:17+01:00
28 stycznia, 2019|Aktualności|Możliwość komentowania Lekcja ze stypendystą – uczniem kl.VII a Bartoszem – „Mazowiecki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych – najlepsza inwestycja w człowieka” została wyłączona
Najnowsze komentarze